Garažas turi talpinti du automobilius, todėl jam reikia plačių vartų. Mūsų vartai 5000×2000 pagaminti įmonėje Idomus. Standartiškai sumontuoti vartus liktinių klojinių angoje yra truputi problematiška dėl sienos sudėties – angokraščiai izoliuoti 10cm EPS į kurį vartų nepritvirtinsi… Todėl pagaminome metalinius kronšteinus, kuriuos sraigtais prisukome į betoną kiaurai vidinio 5cm šiltinimo sluoksnio. Su sąrama tokios problemos nėra – tvirtas betonas tik 5cm gylyje po vidiniu EPS sluoksniu. Tokio tipo segmentiniai garažo vartai yra montuojami ne angoje, bet ant vidinės garažo sienos. Kad vartai turėtų kietą pagrindą, vidinę sieną apdengėme cetrio plokšte panaudojant klijus Penosil ir sraigtus į betoną. Plokštę beliko nudažyti – ir sienos apdaila bus baigta.
Garažo vartų segmentai yra “sumuštinio“ tipo, su poliuretano užpildu, gamintojo deklaruojamas šiluminis laidumas – 0,55. Manau jie yra pakankamai šilti nešildomam garažui (garažo šiluma tik saulės pritekėjimai per į pietus orientuotą langą bei automobilių auštančių variklių šiluma). Saugumo sumetimais automatika su dviem nuotoliniais valdikliais liko nemontuota – montuotojas pažadėjo tai greitai atlikti kai namas bus gyvenamas ar bent jau rakinamas.
Sveiki,
norėjau paklausti ar naudojot kokias medžiagas blokelių klijavimui tarpusavyje. Pirmoje nuotraukoje vartų angos trečioje nuo viršaus siūlėje lyg ir matosi montažinės putos. Gal galite ką papasakoti plačiau? Ačiū.
Blokelių tarpusavyje klijuoti nereikia. Montažinėmis putomis užpildyti didesni tarpeliai, blokų siūlės.
O ką patartumėt daryt šildomam garažui?
Pirmiausiai patarčiau garažo ne šildyti – viduj stovinti “skarbonkė“ to ne verta 🙂
Gerų, sandarių ir šiltų vartų paprasčiausiai nėra, nes niekas nesiekia mažų energijos nuostolių garaže. Arba nešildote, arba susitaikote su dideliais energijos nuostoliais. Na dar yra vienas ekstremalus variantas – vartams naudoti šaldymo kameros duris, labai ekstremalus variantas, tiek technologine, tiek finansine prasme.